سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

🎩تب و تاب هوش مصنوعی بیش از هر چیزی در عرصه کسب و کار، در حال دگرگون سازی رویه های جاری مارکتینگ است.

🏛️هوش مصنوعی قادراست تا وظایف بازاریابی کلاسیک شما را خودکار کند، همچنین روند داده‌ها را برای تمرکز بهتر بازاریابی شناسایی کند، و در ادامه به تیم شما کمک کند تا در سریعترین زمان ممکن، اقدامات لازم را عملی کنید، همزمان می تواند شخصی‌سازی را برای تک تک مخاطبان در مقیاس وسیع ارائه دهد و در همین راستا حتی می تواند (با محدودیت) محتوای بازاریابی را برای شما پیش تولید، آماده و حتی نهایی کند.

🎩اما تنها کاری که هوش مصنوعی نمی تواند انجام دهد این است که یک مغز متفکر منسجم داشته باشد.این فناوری می‌تواند ایده‌ها و موضوعات را ترکیب کند و دوباره آنها را بازگو کند؛ اما فکر نمی‌کند (حداقل هنوز). لذا همچنان بعنوان بازاریاب بر عهده ماست که به آنچه به مخاطبان خود ارائه می دهیم فکر کنیم و مطمئن شویم که ارزشمند، متفکرانه، صادقانه و مفید است.

🏛️مهم است به یاد داشته باشیم که هوش مصنوعی همچنان در معرض محدودیت های انسانی است، بدین معنی که ذهن محدود شده انسان در پاره ای مواقع قادر به درک خروجی های (معنادار یا بی‌معنی)هوش مصنوعی نیست زیرا داده‌های خارج شده از هوش مصنوعی حاصل نشخوارهای ذهن محدود انسانی است و هنوز حامل خطاهای شناختی بسیاری است و در حد و اندازه بصیرت و پذیرش یک انسان فرهیخته و بدون سوگیری و مسلط بر تفکر نقادانه شاید نباشد.

🎩هوش مصنوعی بر روی پلتفرمی از داده های سوگیری شده آموزش داده شده است،این داده های منتشر شده از جانب هوش مصنوعی را نمی توان ضرس قاطع حاصل تفکری منسجم و ساختیافته و عاقل و خردمند(هنوز) دانست.

🏛️لذا باید درک کرد که توسل تنها به هوش مصنوعی می تواند به طرز خوف آوری، سلیقه و توقع مخاطبان را غیر معمول سازد و حتی به برند ما لطمات جبران ناپذیری را وارد نماید.

🎩با این اوصاف همانطور که ما بیشتر و بیشتر بازاریابی را به سمت اتوماسیون توسط هوش مصنوعی پیش می بریم، باید آگاهانه واقف باشیم که مغز متفکر بازاریابی بایستی همچنان موجودی زنده و در هیبت انسان باشد و در کنار هوش مصنوعی بایستی آن را مدیریت و حتی ویراستاری و تصحیح و تأویل نماید.

🏛️پینوشت:هوش مصنوعی را به خدمت بگیریم، نه اینکه امور را به آنها تماما واگذاریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».