نویسندۀ کارآفرین نباید دچار تلۀ کمالگرایی شود. ایده یا محصول وی، بالاخره باید علنی شود و منتشر گردد. نویسندۀ کارآفرین مستمر یاد میگیرد و رشد میکند؛ زمانش محدود است؛ پس باید مدیریت زمان برای مهمترین کارهای روزانه از جمله خانواده داشته باشد.
نویسندۀ کارآفرین نباید دچار تلۀ کمالگرایی شود. ایده یا محصول وی، بالاخره باید علنی شود و منتشر گردد. نویسندۀ کارآفرین مستمر یاد میگیرد و رشد میکند؛ زمانش محدود است؛ پس باید مدیریت زمان برای مهمترین کارهای روزانه از جمله خانواده داشته باشد.
اگر قدرت تولید محتوای متنی را با مفاهیم کسبوکار ترکیب نماییم، بهتر و سریعتر میشود به سیستمی برای کسب درآمد از طریق محتوا رسید.
پزشکان متخصص چند سالی هست که به اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوایی پی برده و وارد این فضا شدهاند.
محتوایی که تولید میشود، باید برای مخاطبانی باشد که گرسنۀ آن باشند؛ نه کسانی که نیازی به آن ندارند.