همزمان با شروع تحصیل در رشته مدیریت، تلاشم بر این بود که دانش نظری را علم موجود در جامعه و بازار ایران یاد بگیرم و همین مسأله سبب شد فعالیت در بخش خصوصی از سطوح پایین(ویزیتوری) تا بالا(مدیریتی) از سال1384 تاکنون را تجربه نمایم.
عمده ارتباطات مؤثر من در فضای واقعی شکل گرفته و می گیرد، اما این پایگاه نیز مکانی برای ارتباط با مخاطبان و دوستان جدید علاقه مند به مباحث مدیریت و به طور کلی:یادگرفتن هست.
مشاور مدیریت، مشاور بازاریابی، مشاور فروش، مشاور برند و...عناوین این چنینی نیستم و نمی خواهم باشم؛ البته صادقانه اعتراف می کنم که مدتی تحت تأثیر فضای به شدت رقابتی و البته کاذب که توسط افراد فاقد دانش لازم و یا به تعبیر یکی از همکاران: شومن ها! مدتی با این عناوین، برچسب ها و موضوعات اقدام به تولید محتوا می کردم، اما پس از مدتی متوجه شدم این نوع فعالیت ارتباطات مؤثر و سازنده ای را در مقیاس کلان ندارد و لذا ترجیح دادم در پایگاهی جدید، مجدد بنویسم.
محتواهای قبلی را حذف نمودم تا زنجیره ارتباطات جدیدی را شکل بدهم و امیدوارم بتوانم در دهه چهارم زندگی نیز، برای کشور و مردمم مؤثرتر و مفیدتر واقع شوم؛ ان شالله.

✅ دکترای مدیریت گرایش بازاریابی؛
✅ دارای بیش از صد عنوان یادداشت، مقاله و مصاحبه در روزنامه‌های معتبر کشور؛
✅ دارای بیش از 90 عنوان یادداشت در سایت‌های داخلی پیران مطالب مدیریتی، کسب‌وکار و اقتصاد؛
✅ سه عنوان تألیف کتاب.

در پایگاه قبلی موارد بالا مفصل‌تر توضیح داده شده بود و در زیر نیز نام و یا لوگوی مجموعه‌هایی که با آنها کار کرده و می‌کنم قرار داده شده بود، اما در اینجا برای راحتی مخاطبان خلاصه نموده‌ام!

سجاد رحیمی مدیسه