سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

به نظر من دیگر دورۀ همایش‌ها و اهرم کردن جمعیت و آدم‌ها برای فروختن و بسته‌های دوره‌های بی‌محتوا دارد به آخرهای خودش نزدیک می‌شود؛ این جنس کلاهبرداری‌های کاملاً قانونی و به دست خود افراد! آرام آرام دارد رخ واقعی نشان می‌دهد!

بحران در منابع انسانی و نبود نیروهای کار متخصص؛ میل زیاد به مهاجرت؛ خالی بودن بسیاری از فضاهای شغلی و تخصصی؛ ایجاد تصاویر غیرواقع‌بینانه از کار و تلاش و موفقیت و ... آسیب‌های مشابه، بخشی از خسارت‌هایی هست که این همایش‌های بی‌فایده نه فقط به اقتصاد که به ذهن افراد و خصوصاً نسل جوان وارد کرده که تصور می‌کنند با دو خط کتاب، دیگر استاد شده‌اند و یا می‌تواند جایگاه‌های خاص اجتماعی را با یک سایت و یک کتاب الکترونیک به دست بیاورند.

اصولاً جایگاه اجتماعی از چه حاصل می‌شود؟ از مدرک؟ از عنوان؟ یا از محتوا و چیزی که به دنیای بیرون ارائه می‌دهیم؟(به نظر من این آخری بیشتر هست!)

و این محتوایی که ارائه می‌دهیم و در زندگی آدم‌ها فایده و ارزش ایجاد می‌کند، ناشی از دانش کاربردی هست؛ نه فروش هیجان و حس خوب یک موسیقی یا لحنی آرام با چاشنی جملات انگیزشی پوچ و بدون پشتوانه که حتی برای خود گوینده هم فایده نداشته جز مسخ کردن یک جماعت برای خالی کردن جیبشان به دست خودشان!

بنشین و اطلاعات و دانش یاد بگیر؛ بچسب و کتاب بخوان! کتاب‌های مناسب با شرایط و نگاهت تا بتوانی قصۀ موفقیت خودت را با دستان خودت رقم بزنی و حالش را ببری!

سجاد رحیمی مدیسه؛ چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲

  • سجّاد رحیمی مدیسه

نکات توسعه فردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».