یکی از دوستان در یکی از رویدادهای من درآوردی منابع انسانی شرکت کرده بود. هزینۀ زیاد بالایی نداشت؛ اما از وقتی که از وی گرفته شده بود برای برندسازی چند نفر خاص، به شدت شاکی بود.
این دوست تحصیلکرده و البته بسیار با تجربۀ ما میگفت:
یک صبح تا عصر ما تلف شد برای ارائه مشتی مزخرفاتی که اصلاً در بسیاری سازمانهای ایرانی و حتی کسبوکارهای ایرانی جایگاهی نداره!
یک دورهمی بود که چند نفر با هم گپ بزنند؛ پول جاشون رو هم از ما بگیرند؛ آخرش هم یک برندسازی برای خودشون کرده باشند و عکس و فیلمهاشون رو شیر کرده باشند.