وقتی در شبکۀ اجتماعی حضور داریم، یکی از بزرگترین خطاها، تبلیغات مستقیم و دعوت به خرید هست.
انتشار پشت سرهم و دیوانهوار عکس و متن شاید ما را راضی نگهدارد؛ اما مسیر درستی نخواهد بود و نتیجۀ اثربخش هم نخواهد داد.
نتیجۀ اثربخش یعنی آیا به نسبت زمانی که برای نشر محتوا صرف میکنیم، سرنخی هم دریافت میکنیم که به فروش قطعی منجر شود؟
✍️ تجویز راهبردی: محتوایی را در شبکۀ اجتماعی نشر دهیم که فایده و ارزشی را به انسانها برساند. این اصل را حتی در روابط اجتماعی خود نیز میبایست مد نظر قرار دهیم. انسانها در جامعۀ امروز بسیار کمحوصلهاند و از تکبر و غرور فراری؛ انسان امروزی بسیار کم حوصله است و عجله دارد و سریع دنبال رفع نیازش هست. ببینیم چطور میتوانیم به او کمک کنیم. این یعنی موفقیت ما و رهبری کردن انسانها.