خطای بزرگ در تولید محتوا برای شبکۀ اجتماعی

وقتی در شبکۀ اجتماعی حضور داریم، یکی از بزرگترین خطاها، تبلیغات مستقیم و دعوت به خرید هست.

انتشار پشت سرهم و دیوانه‌وار عکس و متن شاید ما را راضی نگهدارد؛ اما مسیر درستی نخواهد بود و نتیجۀ اثربخش هم نخواهد داد.

نتیجۀ اثربخش یعنی آیا به نسبت زمانی که برای نشر محتوا صرف می‌کنیم، سرنخی هم دریافت می‌کنیم که به فروش قطعی منجر شود؟

✍️ تجویز راهبردی: محتوایی را در شبکۀ اجتماعی نشر دهیم که فایده و ارزشی را به انسان‌ها برساند. این اصل را حتی در روابط اجتماعی خود نیز می‌بایست مد نظر قرار دهیم. انسان‌ها در جامعۀ امروز بسیار کم‌حوصله‌اند و از تکبر و غرور فراری؛ انسان امروزی بسیار کم حوصله است و عجله دارد و سریع دنبال رفع نیازش هست. ببینیم چطور می‌توانیم به او کمک کنیم. این یعنی موفقیت ما و رهبری کردن انسان‌ها.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان