سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

عملکرد موفق ما انسان‌ها به پارامترهای بسیار مختلفی بستگی دارد.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، مفاهیم زیادی در ذهن ما شکل می‌گیرد؛ اما نکته‌ای که در کوچینگ عملکرد اهمیت دارد، موفق شدن اقدامات ماست.

درک بهتر این موضوع با این مثال ساده روشن می‌شود:

یک دانشجو عملکردی را برای نوشتن پایان نامه صورت می‌دهد و پایان‌نامه نیاز به ویرایش و صرف زمان دوباره دارد؛ یک دانشجوی دیگر هم پایان نامه رو به گونه‌ای می‌نویسد که مورد پذیرش قرار می‌گیرد و مجبور نیست برای آن دوباره زمان صرف کند.

سؤالی در اینجا مطرح می‌شود: عملکرد کدام دانشجو موفق بوده است؟ بدون شک پاسخ، دانشجوی دومی است؛ چون او با هزینۀ کمتری توانسته به مقصد برسد.

یکی از مهم‌ترین پارامترهای سنجش موفقیت عملکرد، شاخص‌های کلیدی درست تعیین شده است. پس باید فرآیند یک عملکرد را درست تحلیل کنیم که بتوانیم شاخص‌های درستی را برای سنجش آن در دست داشته باشیم.

کوچ عملکرد با گفتگو کردن می‌تواند به ما کمک کند تا شاخص‌ها و معیارهای درستی را برای ارزیابی عملکردهای خودمان داشته باشیم. این گفتگو فراتر از مقایسۀ آن با جستجو کردن در اینترنت و کتاب‌هاست؛ چرا که عامل انسانی را در کنار خود دارد که تجربیات و دانش آن قابل قیاس با هیچ کتاب یا محتوای رایگان اینترنتی نیست.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

نکات توسعه فردی

کوچینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».