تولید محتوای متنی فقط قیمت زدن نیست.
اگر میخواهیم متن ما به درستی به مشتری اطلاعات بدهد، باید جنبههای تبلیغاتی و متقاعدسازی را هم در بدنۀ محتوا رعایت کنیم.
فراموش نکنیم برخورد مشتریمدارانه و برنامههای بعد از خرید نیز مکمل محتوای متنی ماست.
تولید محتوای متنی فقط قیمت زدن نیست.
اگر میخواهیم متن ما به درستی به مشتری اطلاعات بدهد، باید جنبههای تبلیغاتی و متقاعدسازی را هم در بدنۀ محتوا رعایت کنیم.
فراموش نکنیم برخورد مشتریمدارانه و برنامههای بعد از خرید نیز مکمل محتوای متنی ماست.