پوش نوتیفیکیشن هم یک ابزار در کنار سایر ابزارهای بازاریابی برای کسبوکارهاست؛ سفارش دادن و اجراش زیاد پیچیدگی نداره؛ ولی اینکه نتیجه بده مهمه!
میتونم بگم بازاریابی محتوایی در پوش نوتیفیکیشن هم نقش خودش رو جدی نشون میده!
تا حالا چقدر از نوتیفیکیشنهای تبلیغاتی رو باز کردید؟ به شخصه همین الان روی یکی از اپلیکیشنها، بیش از 100! نوتیفیکیشن دارم که یکیش رو ندیدم؛ و اصلاً به یاد ندارم حتی یکی از محتواهای این نوتیفیکیشنها تو ذهنم مونده باشه؛ البته به جز یکی که اونم بعد صرف زمان، تهش هیچی نداشت؛ چون محتواش آن چیزی نبود که وانمود میکرد!