سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

با شکل‌گیری و تشدید شوک محتوا، بازاریابی محتوایی به شکل سنتی (رایج) دیگر پاسخ‌گوی برندها و کسب و کارها نخواهد بود.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

توی داستان‌نویسی خلاقانه، تمرکز روی خلق دنیای جذاب و شخصیت‌های عمیقه، درحالی که توی استوری تلینگ یا داستان‌سرایی در بازاریابی، هدف اصلی انتقال پیام تبلیغاتی و جلب توجه مخاطبه. بهتره بگم توی بازاریابی، داستان به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط عاطفی و انتقال ارزش‌ها به مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیره.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

✍️اگر نتوانید درباره‌ محصول‌تان صحبت کنید، چه چیزی باقی می‌ماند؟

  • سجّاد رحیمی مدیسه

در پاسخ و بازخورد به مقاله‌ی آینده دنیای تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟

هوش مصنوعی تحت هیچ شرایطی جای ذهن انسان توانمند و خلاق را نمی‌گیرد.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

آینده دنیای تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟

  • سجّاد رحیمی مدیسه
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4