با شکلگیری و تشدید شوک محتوا، بازاریابی محتوایی به شکل سنتی (رایج) دیگر پاسخگوی برندها و کسب و کارها نخواهد بود.
با شکلگیری و تشدید شوک محتوا، بازاریابی محتوایی به شکل سنتی (رایج) دیگر پاسخگوی برندها و کسب و کارها نخواهد بود.
توی داستاننویسی خلاقانه، تمرکز روی خلق دنیای جذاب و شخصیتهای عمیقه، درحالی که توی استوری تلینگ یا داستانسرایی در بازاریابی، هدف اصلی انتقال پیام تبلیغاتی و جلب توجه مخاطبه. بهتره بگم توی بازاریابی، داستان به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط عاطفی و انتقال ارزشها به مخاطب مورد استفاده قرار میگیره.
✍️اگر نتوانید درباره محصولتان صحبت کنید، چه چیزی باقی میماند؟
در پاسخ و بازخورد به مقالهی آینده دنیای تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟
هوش مصنوعی تحت هیچ شرایطی جای ذهن انسان توانمند و خلاق را نمیگیرد.
آینده دنیای تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه خواهد بود؟