نویسندۀ کارآفرین و تلۀ کمال‌گرایی در انتشار محصول

نویسندۀ کارآفرین نباید دچار تلۀ کمال‌گرایی شود. ایده یا محصول وی، بالاخره باید علنی شود و منتشر گردد. نویسندۀ کارآفرین مستمر یاد می‌گیرد و رشد می‌کند؛ زمانش محدود است؛ پس باید مدیریت زمان برای مهم‌ترین کارهای روزانه از جمله خانواده داشته باشد.

۰ نظر

سیستم سازی کسب و کار با بازاریابی محتوایی

اگر قدرت تولید محتوای متنی را با مفاهیم کسب‌وکار ترکیب نماییم، بهتر و سریع‌تر می‌شود به سیستمی برای کسب درآمد از طریق محتوا رسید.

ادامه مطلب ۰ نظر

تولید محتوا برای سایت پزشکی

پزشکان متخصص چند سالی هست که به اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوایی پی برده و وارد این فضا شده‌اند.

ادامه مطلب ۰ نظر

جمعیت گرسنۀ محصول در نویسندگی با رویکرد کارآفرینی

محتوایی که تولید می‌شود، باید برای مخاطبانی باشد که گرسنۀ آن باشند؛ نه کسانی که نیازی به آن ندارند.

۰ نظر

نویسندگی و نگاه کسب و کارگونه

نگاه کسب‌وکار گونه در نویسندگی به چه معناست؟

ادامه مطلب ۰ نظر
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان