وقتی استراتژی محتوای شما هم نیاز و هم خواسته را به کار می گیرد، یک اتفاق جادویی رخ می دهد. شما از انتشار صرف محتوا به گفتن داستانی می روید که خریداران شما فعالانه در آن شرکت می کنند و برای رسیدن به آنچه می خواهند حرکت می کنند. این ارزش تجربیات خریدار محور است.
در حالی که خریداران برای حمایت از هر آنچه محتوای شما ادعا میکند، مطالبه حقایق میکنند؛ چیزی که آنها به خاطر خواهند آورد، داستانی است که شما گفتید و احساسات آنها را درگیر کرد. حقایق به آنها کمک میکند تا نیاز را باور کرده و تأیید کنند. طنینِ عاطفیِ تجسمِ آنچه می خواهند، به آنها اعتماد به نفس و عزم راسخ برای حرکت به جلو می دهد.