ما باید برای خودمون لحن مشخصی داشته باشیم. تکه کلامی داشته باشیم یا به قول اینستاگرامیها قبیله سازی کنیم تا همه ما رو با اون لحن بشناسن. اما تو و این انتخاب باید برند خودتون رو هم درنظر بگیرید!
برای انتخاب لحن مناسب اول باید درباره برندتون کاملا آگاهی داشته باشید، بعد برید سراغ مخاطبها! اینکه مخاطبهای هدف شما چه آدمهایی هستند. کدوم قشر از جامعه رو شامل میشه. تموم این موارد رو درنظر بگیرید و بعد بشینید با خودتون تصمیم بگیرید که چطوری میتونید صمیمانه و پرانرژی و با چه نوع لحنی باهاشون ارتباط برقرار کنید و براشون بنویسید.