افزایش محتواهای سطحی و غیر مفید، اهمیت محتوای ارزشمند را بیش از هر زمان دیگری کرده است.
بازاریابی محتوایی الگوریتمی به تنهایی کافی نیست؛ یعنی چه؟
یعنی نوشتن در یک سایت یا انتشار در شبکۀ اجتماعی مانند صفحه اینستاگرام، به تنهایی تضمینکنندۀ موفقیت نیست. اگر فکری و سناریویی پشت نشر محتواها نباشد، این کار فقط وقت را تلف میکند.
محتواهای معناردار موفقیتهای بازاریابی محتوایی را رقم میزنند؛ یعنی زمانی که مطلبی دارای ارزش برای نشر وجود داشته باشد.
مخاطبین دنبال مطالب تکراری نیستند. آنها دنبال رفع مشکلات خود یا رفع نیازی از خرید هستند.