سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

افزایش محتواهای سطحی و غیر مفید، اهمیت محتوای ارزشمند را بیش از هر زمان دیگری کرده است.

بازاریابی محتوایی الگوریتمی به تنهایی کافی نیست؛ یعنی چه؟

یعنی نوشتن در یک سایت یا انتشار در شبکۀ اجتماعی مانند صفحه اینستاگرام، به تنهایی تضمین‌کنندۀ موفقیت نیست. اگر فکری و سناریویی پشت نشر محتواها نباشد، این کار فقط وقت را تلف می‌کند.

محتواهای معناردار موفقیت‌های بازاریابی محتوایی را رقم می‌زنند؛ یعنی زمانی که مطلبی دارای ارزش برای نشر وجود داشته باشد.

مخاطبین دنبال مطالب تکراری نیستند. آنها دنبال رفع مشکلات خود یا رفع نیازی از خرید هستند.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».