اینکه تنها یک صفحۀ اینستاگرام را به عنوان رسانۀ کسبوکار داشته باشیم، کافی نیست.
اصولاً اینستاگرام به تنهایی یک سیستم محسوب نمیشود.
بسیاری از عوامل دیگر هم در موفقیت بازاریابی محتوایی ما مؤثر هستند؛ از نحوۀ نوشتن کلمات و جملات در بروشور تبلیغاتی ما تا نحوۀ آدرس دادن به مشتری و چگونگی ارتباط با او.
حتی رفتار پس از خرید مشتری هم برای ما باید اهمیت داشته باشد: آیا او را باید رها کرد؟ چه برنامهای برای مشتری پس از خریدش داشته باشیم؟
ما باید سیستمی طراحی کنیم که خودش برای خودش، ارزش بیافریند و رشد کند.