سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

اگر تولیدکننده محصولات رو به بازار هدف نشون نده، چطور می‌خواد بفروشه؟

پس باید ابزارهای بازاریابی رو به کمک بگیره.

خیلی از تولیدکنندگان خانگی و خُرد باید و الزاماً سمت بازاریابی محتوایی برن تا بتونن با کمترین هزینه، به بیشترین جامعۀ آماری هدف برای محصولاتشون دست پیدا کنند.

متأسفانه شبکه‌های اجتماعی و راحتی دسترسی به این ابزار، این برداشت نادرست رو ایجاد کرده که بازاریابی محتوایی یعنی یک عکس و فیلم هوا کردن و تمام! نه؛ اصلاً اینطور نیست.

شبکه‌های اجتماعی هم فقط یک ابزار هستند و اگر محتوای بدردنخور داخلش بریزیم، فقط وقت و هزینه به خودش اختصاص می‌ده و نه خلق یک ارزش.

امروز نقش بازاریابی محتوا (Content Marketing) در رشد کسب و کار انقدر اهمیت پیدا کرده که باید از یک مشاور متخصص برای این موضوع کمک گرفت؛ آن هم کمک حرفه‌ای.

مشاوره مدیریت تولید محتوا به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک خانگی، بینش و دید می‌ده و در نتیجه جلوی بسیاری هزینه‌کردها به خصوص از دست رفتن زمان رو می‌گیره.

مسألۀ زمان، پارامتر بسیار پراهمیتی هست که به صورت خاموش، هر بیزینس و کسب‌وکاری رو می‌تونه تحت تأثیر خودش قرار بده و اگر جدی گرفته نشه، نقش مخرب جبران‌ناپذیری رو ایفا می‌کنه.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4