اهمیت سیستم بازاریابی محتوایی برای تولیدکننده خانگی
اگر تولیدکننده محصولات رو به بازار هدف نشون نده، چطور میخواد بفروشه؟
پس باید ابزارهای بازاریابی رو به کمک بگیره.
خیلی از تولیدکنندگان خانگی و خُرد باید و الزاماً سمت بازاریابی محتوایی برن تا بتونن با کمترین هزینه، به بیشترین جامعۀ آماری هدف برای محصولاتشون دست پیدا کنند.
متأسفانه شبکههای اجتماعی و راحتی دسترسی به این ابزار، این برداشت نادرست رو ایجاد کرده که بازاریابی محتوایی یعنی یک عکس و فیلم هوا کردن و تمام! نه؛ اصلاً اینطور نیست.
شبکههای اجتماعی هم فقط یک ابزار هستند و اگر محتوای بدردنخور داخلش بریزیم، فقط وقت و هزینه به خودش اختصاص میده و نه خلق یک ارزش.
امروز نقش بازاریابی محتوا (Content Marketing) در رشد کسب و کار انقدر اهمیت پیدا کرده که باید از یک مشاور متخصص برای این موضوع کمک گرفت؛ آن هم کمک حرفهای.
مشاوره مدیریت تولید محتوا به صاحبان کسبوکارهای کوچک خانگی، بینش و دید میده و در نتیجه جلوی بسیاری هزینهکردها به خصوص از دست رفتن زمان رو میگیره.
مسألۀ زمان، پارامتر بسیار پراهمیتی هست که به صورت خاموش، هر بیزینس و کسبوکاری رو میتونه تحت تأثیر خودش قرار بده و اگر جدی گرفته نشه، نقش مخرب جبرانناپذیری رو ایفا میکنه.
