اگر تولیدکننده محصولات رو به بازار هدف نشون نده، چطور میخواد بفروشه؟
پس باید ابزارهای بازاریابی رو به کمک بگیره.
خیلی از تولیدکنندگان خانگی و خُرد باید و الزاماً سمت بازاریابی محتوایی برن تا بتونن با کمترین هزینه، به بیشترین جامعۀ آماری هدف برای محصولاتشون دست پیدا کنند.
متأسفانه شبکههای اجتماعی و راحتی دسترسی به این ابزار، این برداشت نادرست رو ایجاد کرده که بازاریابی محتوایی یعنی یک عکس و فیلم هوا کردن و تمام! نه؛ اصلاً اینطور نیست.
شبکههای اجتماعی هم فقط یک ابزار هستند و اگر محتوای بدردنخور داخلش بریزیم، فقط وقت و هزینه به خودش اختصاص میده و نه خلق یک ارزش.
امروز نقش بازاریابی محتوا (Content Marketing) در رشد کسب و کار انقدر اهمیت پیدا کرده که باید از یک مشاور متخصص برای این موضوع کمک گرفت؛ آن هم کمک حرفهای.
مشاوره مدیریت تولید محتوا به صاحبان کسبوکارهای کوچک خانگی، بینش و دید میده و در نتیجه جلوی بسیاری هزینهکردها به خصوص از دست رفتن زمان رو میگیره.
مسألۀ زمان، پارامتر بسیار پراهمیتی هست که به صورت خاموش، هر بیزینس و کسبوکاری رو میتونه تحت تأثیر خودش قرار بده و اگر جدی گرفته نشه، نقش مخرب جبرانناپذیری رو ایفا میکنه.