سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

بایگانی
پیوندهای روزانه

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

ایمیل مارکتینگ اگر اثربخشی نداشته باشد، دور ریختن سرمایه و هدر دادن زمان است.

در مزایای ایمیل‌مارکتینگ فراوان گفته‌اند؛ نوشته‌اند و منتشر کرده‌اند؛ اما چکار کنیم که ایمیل مارکتینگ اثربخش باشد؟

1. یک پیشنهاد خاص را به مخاطب ارائه کنیم. پیامی عمومی فایده ندارد! حتی کلمات استفاده شده در تبلیغ هم مهم هستند. عنوان ایمیل را دست کم نگیرید.

❌ در ایمیل نمی‌شود محصول فروخت؛ بلکه باید مخاطب را به سایت هدایت کرد.

2. باید هدف و پیام برای مخاطب روشن باشد. محصول ما اگر برای کاربر مناسب نباشد، تنها وقت ما تلف خواهد شد.

3. تبلیغات غیرمستقیم نتیجۀ بهتر می‌دهد. یعنی مستقیم تلاش نکنیم جنس را بفروشیم! مخاطب را سرگرم کنیم و سپس او را به پیشنهاد اصلی نزدیک کنیم تا خودش انتخابی کند که ما دوست داریم.

4. مزیت و ارزش خودمان را به مخاطب نشان بدهیم. سایت و پیشنهاد ما باید برای مخاطب متمایز و ارزشمند باشد تا خرید کند.

5. آشنایی با مراحل ایمیل‌مارکتینگ در کسب‌وکارهای آنلاین بسیار اهمیت دارد. شناخت هدف، شناخت مخاطب و در نهایت تولید محتوای مناسب.

۰۱/۰۴/۱۹
سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی