تبلیغات کارهای زیادی انجام میدهد که یکی از آنها ایجاد فروش است. اما دقیقا چه چیزی بایستی به فروش برسد؟ اغلب آگهیها تاکید بسیار زیادی بر ساخت کالا و نه برند دارند. نتیجه این است که کالاهای بسیار زیادی، از ارزش برند مشابهی برخوردار هستند. این امر سردرگمی مشتریان را در پی دارد. برای از بین بردن این دور باطل، این سوالها را بپرسید: «هدف از تبلیغات چیست؟ چه کسانی مشتریان هدف بشمار میروند؟ چطور میتوان به اهداف دست یافت؟» راهکار فروش جهانی را بکار ببرید. همانطور که پپسی با آزمون طعم نوشابه، در مقابل کوکاکولا ایستاد. این آزمون به فروش بیشتر پپسی کمک کرد.