سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

تبلیغات کارهای زیادی انجام می‌دهد که یکی از آنها ایجاد فروش است. اما دقیقا چه چیزی بایستی به فروش برسد؟ اغلب آگهی‌ها تاکید بسیار زیادی بر ساخت کالا و نه برند دارند. نتیجه این است که کالاهای بسیار زیادی، از ارزش برند مشابهی برخوردار هستند. این امر سردرگمی مشتریان را در پی دارد. برای از بین‌ بردن این دور باطل، این سوال‌ها را بپرسید: «هدف از تبلیغات چیست؟ چه کسانی مشتریان هدف بشمار می‌روند؟ چطور می‌توان به اهداف دست یافت؟» راهکار فروش جهانی را بکار ببرید. همان‌طور که پپسی با آزمون طعم نوشابه، در مقابل کوکاکولا ایستاد. این آزمون به فروش بیشتر پپسی کمک کرد.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

بازاریابی محتوایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4