فرد میاد کلی آگهی و تبلیغ میزنه برای فست فود و آخرش گلایه میکنه که چرا نتیجۀ مد نظر رو نگرفتم؟
خب یکی از دلایل مهم، ضعف در محتواهای متنی کار هست؛ این محتوای متنی در جای جای این مدل کسبوکار، اهمیت پیدا میکند.
فرض کنید مثلاً تصمیم دارید متن در مورد فست فود آماده و در آگهی و تبلیغات قرار بدهید. چه معیاری مد نظرتان به عنوان یک اولویت است؟ آیا متن تبلیغ فست فود مانند متن تبلیغ یک رستوران غذاهای سنتی هست؟ قطعاً خیر.
متن تبلیغ فست فودی ناشی از ایده و فکرهای جدید هست؛ نه اطلاعات رایگان و امتحان شدهای که در گوگل پیدا کنیم؛ چون متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا، دستهبندیهای متعددی دارد.
مهم ترین مساله در یک متن تبلیغاتی اینه که از مخاطب بخوایم یه اقدامی انجام بده نه اینکه فقط اطلاع رسانی کنیم.