من تولید محتوا برای یک بستنیفروشی را فقط قیمت یا سردر اون فروشگاه نمیدونم.
حتی ابزاری که یک بستنی فروشی برای ارتباط بهتر با مشتری بکار میگیره، بخشی از سیستم کل تولید محتواش هست.
بدون شک محتوای متنی یک بستنی فروشی از جمله لیست قیمتها و نحوۀ دیدن این لیست توسط مشتری هم بخشی از سیستم تولید محتوای یک بستنی فروشی هست؛ ولی مشتری فقط جذب یک ابزار یا قیمت میشه؟ به نظر من خیر.
برندسازی یک مغازۀ بستنی فروشی قطعاً یکی از زمینهسازهای مهم هست برای اعتماد مشتری؛ و این یک شبه خاصل نمیشه؛ و فقط یک آدرس مغازه، صفحۀ شبکۀ اجتماعی در موبایل یا حتی خوشمکان بودنش نیست؛ بلکه نوع مدیریت محتوایی هست که برای این منظور انجام میده.
به عنوان مثال کپیرایتینگ، بخشی از اون مدیریت محتوای ضروری هست تا یک بستنیفروش بتونه بین دیگر فروشگاههای دیگر، ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنه.
پس اگر بستنیفروشی دارید، تولید محتوا فقط قیمت زدن نیست.