سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

من تولید محتوا برای یک بستنی‌فروشی را فقط قیمت یا سردر اون فروشگاه نمی‌دونم.

حتی ابزاری که یک بستنی فروشی برای ارتباط بهتر با مشتری بکار می‌گیره، بخشی از سیستم کل تولید محتواش هست.

بدون شک محتوای متنی یک بستنی فروشی از جمله لیست قیمت‌ها و نحوۀ دیدن این لیست توسط مشتری هم بخشی از سیستم تولید محتوای یک بستنی فروشی هست؛ ولی مشتری فقط جذب یک ابزار یا قیمت می‌شه؟ به نظر من خیر.

تولید محتوا برای بستنی فروشی+تولید محتوا برای بستنی فروشی در اصفهان+مشاور تولید محتوا در اصفهان+مشاور تولید محتوا در شهرکرد

برندسازی یک مغازۀ بستنی فروشی قطعاً یکی از زمینه‌سازهای مهم هست برای اعتماد مشتری؛ و این یک شبه خاصل نمی‌شه؛ و فقط یک آدرس مغازه، صفحۀ شبکۀ اجتماعی در موبایل یا حتی خوش‌مکان بودنش نیست؛ بلکه نوع مدیریت محتوایی هست که برای این منظور انجام می‌ده.

به عنوان مثال کپی‌رایتینگ، بخشی از اون مدیریت محتوای ضروری هست تا یک بستنی‌فروش بتونه بین دیگر فروشگاه‌های دیگر، ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنه.

پس اگر بستنی‌فروشی دارید، تولید محتوا فقط قیمت زدن نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».