سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

پیوندهای روزانه

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

شهرت الزاما برندسازی شخصی نیست.

جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ

شهرت الزاما برند بودن نیست. این باور اشتباهی است. یا مثلا قیمت زیاد محصول و خدمت شما دلیل بر برند لاکچری بودن شما نیست. برندها نسبت به محصولات مشابه خود ویژگیهای متفاوت و مشخصی دارند مثل:
پشت هر برند موفق و مانا داستان و فلسفه ای وجود دارد ، و آنها پایبند آن رسالت هستند. داستان برند
برندها اسم ، رسم و نشان متناسب با فلسفه و داستان برند خود دارند.
برندهای جذابیتهای بصری و زیبایی در خود را جدی میگیرند.
اصل پایه و اساسی در برند و برندسازی داشتن اصالت و تمایز است. آنها متفاوت هستند.
برندها خلاقیت ، جذابیت و نوآوری همیشگی دارند.
برندها پایبند به وعده ها و قولهای خود هستند و خدمات حین و پس از فروش باکیفیتی دارند.
برندها با کیفیت هستند، و کیفیت را وظیفه خود میدانند نه یک مزیت رقابتی خاص
برندهای موفق به دنبال فقط فروش بیشتر نیستند. بلکه سعی میکنند برای مشتریان خود: حل مسئله کنند ، خوشایند و گره گشا باشند ، و نهایتا در سبک زندگی افراد اثر بگذارند. این یعنی خلق ارزش ، درگیری احساس و ذهن مخاطبین هدف خود.
ما برندسازی میکنیم تا مشتریان هدف بجای انتخاب رقبا ما را انتخاب کنند. و خودشان داستان خوشحالی و رضایتشان را به دیگران تعریف کنند.

۰۱/۰۶/۰۴
سجّاد رحیمی مدیسه

برندسازی شخصی

برندینگ شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی