سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

از کلمات کلیدی در نامه دامنه بهره ببرید.
استفاده کردن از کلمات کلیدی مربوط با کار سایت همواره سبب می شود در موتورهای جستجو خیلی سریع تر از بقیه رقبا سبقت بگیرید و دیده شوید.

می‌توانید در این زمینه با رقبای خود رقابت کنید و بر روی کلمات کلیدی بیشتر متمرکز کنید از پسوندهای متداول و رایج برای ثبت کردن دامنه استفاده نمایید.

شاید برای شما هم جالب باشد اما ۷۰ درصد از مخاطبین اینترنت عادت دارند نام دامنه را به وسیله پسوند های متداول و رایج مثل دات کام و دات آی آر در مرورگر وارد نمایند؛ بنابراین از همان ابتدای کار تلاش کنید پسوندهای دات آی آر و دات کام را برای سایت خود ثبت کنید.

آدرس دامنه مختصر باشد.
آدرس دامنه باید منحصر به فرد باشد و اصلاً کپی برداری نباشد، از اسم برندهای مشهور و بزرگ در انتخاب دامنه و اسم آن استفاده نکنید و این را قبول کنید که اعتبار شما مربوط به شماست و اعتبار بقیه مربوط به خودشان؛ بنابراین اصلا از نام تجاری بقیه در انتخاب دامنه استفاده نکنید.

این قضیه اگرچه از نظر قانونی برای شما دردسر ندارد؛ قطعاً به اعتبار شما در آینده ضربه می‌زند نمونه دامنه‌ای که در آن از اسم برند مشهور و بزرگ استفاده شده مانند اپل سرور دات کام است البته امکان دارد این دامنه اصلا وجود نداشته باشد تنها برای تفهیم همه این قضیه آن را مثال زدیم.

مطلب مرتبط: انتخاب دامنه مناسب برای سایت(1)

  • سجّاد رحیمی مدیسه

ابزار تولید محتوا

تولید محتوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».