سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

از طریق تولید محتوا، برند شما شناخته می شود; مخاطب با خواندن محتوای شما به فکر میرود و هر چه ارزش محتوایی شما بیشتر باشد، بازنشر و اشتراک بیشتری از سوی خواننده خواهد داشت. با دادن اطلاعاتی که به مصرف‌کننده می دهید اعتماد بیشتری از سوی او دریافت خواهید کرد و این به منزله بازگشت هزینه های شماست.

محتوای بهینه شده نقش مهمی در بهبود دیده شدن کسب و کار شما دارد. داشتن محتوا با موضوعات مختلف شانس تان را برای رتبه بندی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو افزایش می دهند و بدین ترتیب بازدیدکننده دلایل بیشتری برای مراجعه به سایت شما خواهد داشت.

هرگز کیفیت را فدای کمیت نکنید. حتما نباید فقط به خاطر تولید محتوا ،محتوا تولید کنید. بازاریابی محتوایی یک تاکتیک مقرون به صرفه و از آن مهمتر یک بازگشت سرمایه است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. تولید محتوا به مخاطب نشان می دهد که چقدر در مورد صنعت و چالش‌های پیش روی آنها اطلاعات دارید و می توانید آنها را راهنمایی کنید که قطعا این کار جز با تولید محتوای عالی میسر نمی شود.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

تولید محتوا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».