سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

هزینه‌ی تولید محتوای متنی اساساً نباید بر اساس کلمات مقایسه شود.

این نوع محاسبه، فقط یا مخصوص تازه‌کارهاست؛ یا اشخاصی که اساساً تولید محتوا را نفهمیده‌اند و یا ارزشی برای کار خود قائل نیستند؛ و یا کسانی که تولید محتوا را یک شغل حرفه‌ای نمی‌بینند.

خصوصاً تولید محتوای متنی را اصلاً نباید دست کم گرفت.

تولید محتوای متنی حتی توسط هوش مصنوعی هم به حاشیه نخواهد رفت؛ چرا که انسان با حواس و ذهن خود، محتوایی را می‌سازد و می‌نویسد که به مراتب قدرتمندتر و دارای جاذبه‌ی بیشتری برای مخاطبان است.

پس توصیه برای سال جدید:

هزینه تولید محتوا به شکل کلمه‌ای را به طور کل فراموش بفرمایید و خودتان، ارزش کار خودتان را تعیین کنید.

اگر یک پزشک یا مهندس یا به طور کلی: صاحب سرمایه، ارزش کار شما را پرداخت نکرد، چشم و کمر و سلامتی خود را ارزان نفروشید!

  • سجّاد رحیمی مدیسه

تولید محتوا

تولید محتوای متنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4