اعتمادسازی و مشورت، یک فرآیند درونی و ذهنی برای بازار و جامعهی هدف دارد.
ما نمیتونیم اعتمادسازی را با زور تبلیغ و حتی محتواهای سطحی ایجاد کنیم؛ اساساً گیر کردن ذهن مخاطب(مشتری) به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مختصر نمیگنجد.
اگر بخواهم یک توصیهی کلیدی در این خصوص داشته باشم، این هست که: محتواهای مفید از خودتان نشر دهید تا مخاطب به شما اعتماد کند.
اگر مخاطب به شما اعتماد نمیکند و یا مشتری نهایی از شما خرید نهایی ندارد، پس یک جای کار در محتواهای شما لنگ میزند.