سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

بایگانی
پیوندهای روزانه

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

اهداف تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

هر چیزی نیاز به هدف داره! هدف که مشخص شد حالا براحتی میشه براش برنامه ریزی کرد. از خودتون بپرسید برای چی اصلا باید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید؟ هدفتون چیه؟ قراره با فعالیت مستمر داخل شبکه اجتماعی به چه نتیجه‌ای برسید؟ اینکه مخاطب از اونجا به سمت سایت بیاد و درنهایت مشتری بشه؟ معمولا افراد اهداف زیر روی دارن:

  • برندسازی و شناخته شدن در فضای بزرگ‌تر و پربازدیدتر رقابتی
  • انتقال مخاطب به سمت سایت
  • تعامل بهتر و ارتباط سازنده با مخاطب و جذب آن
  • افزایش فروش و افزایش نرخ بازدید سایت


محتواسازی برای شبکه‌های اجتماعی با سایت متفاوته! اینو با خودتون کاملا حل کنید. پس باید برنامه‌ای برای تولیدمحتوای شبکه‌های اجتماعی داشته باشید. در واقع قراره یک سبک مشخص برای انتشار داشته باشیم. سبک مشخص یعنی چی؟ نوع ویژگی‌ها و لحنی که برای تولیدمحتوا استفاده میشه و موجب جذب بیشتر مخاطب میشه!

۰۱/۰۵/۱۰
سجّاد رحیمی مدیسه

تولید محتوا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی