تولید محتوا زمانی موفق است که فروش ناشی از نقاط تماس مشتری با محتواهای ما بهبود پیدا کند و بیشتر بفروشیم.
پس اگر یک تیم محتوا کارها را در دست بگیرند و فروش افزایش یابد، بدون شک این یک معیار موفقیت است؛ به ویژه در فروشهای آنلاین و غیرحضوری.
تولید محتوا زمانی موفق است که فروش ناشی از نقاط تماس مشتری با محتواهای ما بهبود پیدا کند و بیشتر بفروشیم.
پس اگر یک تیم محتوا کارها را در دست بگیرند و فروش افزایش یابد، بدون شک این یک معیار موفقیت است؛ به ویژه در فروشهای آنلاین و غیرحضوری.