سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

پیوندهای روزانه

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

قوانین طلایی برای ساخت برند شخصی

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۹ ب.ظ

برند شخصی می‌تواند اهرم موفقیت شخصی ما باشد تا بتوانیم بهتر دیده شویم.

برند شخصی هم رشد و توسعۀ فردی ما را سرعت می‌بخشد و هم رشد و توسعۀ فردی دیگران را.

قوانین طلایی برندینگ شخصی:

  1. چیزی مفید و مؤثر برای عرضه به جامعه داشته باشیم.
  2. باید خودمان باشیم؛ فیلم بازی نکنیم و چیزی را عرضه کنیم که به آن اعتقاد داریم.
  3. آن چیزی را که هم‌اکنون داریم، به وسط میدان بیاوریم و به اشتراک بگذاریم.
  4. در زمینۀ برند شخصی ما حتماً باید به چند سؤال پاسخ دهیم که به آن بوم برند شخصی می‌گویند: من چه کسی هستم؟ چه کاری انجام می‌دهم؟ چرا افراد باید به من اعتماد کنند؟ چه نیازی را از جامعه برطرف می‌کنیم؟ چرا افراد باید ما را انتخاب کنند؟ چه کسانی را باید بشناسیم که هم‌اکنون نمی‌نشاسیم؟ چه کسانی باید ما را بشناسند و به چه دلیل؟
۰۱/۰۵/۰۶
سجّاد رحیمی مدیسه

برندسازی شخصی

برندینگ شخصی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی