بهره وری و کیفیت در نویسندگی

متون نوشته شده در هر محتوایی می بایست از کیفیت بالا برخوردار باشد و نویسندۀ متن همه ابعاد یک کسب و کار را باید در نظر داشته باشد.

این موضوع مستلزم آگاهی و دانش کافی نویسنده است و به همین دلیل بسیاری از نویسندگانی که اطلاعاتی از مفاهیم و دانش کسب و کار ندارند، نمی توانند به موفقیت برسند؛ و حاصل کار نیز کیفیت چندانی ندارد.

اگر بهره وری و کیفیت در نویسندگی محتواهای سایت یا شبکه های اجتماعی خودمان را می خواهیم، می بایست فرد یا تیمی را برای تولید محتوا انتخاب کنیم که دانش کافی از مفاهیم و فرآیندهای کسب و کار را به صورت عملیاتی و نظری داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان