بازخورد گرفتن در فضای نویسندگی اهمیت بسزایی دارد؛ اما همۀ ماجرا نیست. دلیل: زیر بسیاری از افراد اصولاً فرصت ابراز بازخورد ندارند و بیشتر نظارهگر هستند و به دنبال حل مشکل و یا مسألۀ خود.
بازخورد دادن در خصوص یک متن، زمانی دارای ارزش برای طرفین هست که از پاسخ به آن بازخورد، یک منفعت مشترک حاصل شود.
اگر به مدل کسب و کارهای پتلفرمی و یا تعاملی هم دقت کنیم، این گفتگوها هستند که در متن ها باعث ایجاد ترافیک و در نهایت خلق ارزش برای خریدار و فروشنده میشوند.
مساله مهم، توجه به این نکته هست که برای ساختار یک محتوا که برای آن شروع به نوشتن و تولید محتوای فکری میکنیم، مطالعۀ درست و تحقیق و بررسی کامل صورت گرفته باشد.
نوشتن یک دیدگاه موجب افزایش ذوستیها میشه. به نظر من دست کم از دوستان میشه همچین انتظاری رو داشت.