سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید
  1.  از کارمندان تازه وارد با گرمی و صمیمیت استقبال کنید تا بعدها بهتر بتوانید از توانایی‌های آنها استفاده کنید.
  2. نقطه نظر و قضاوت کسی را در مورد دیگری ملاک قرار ندهید و همیشه شخصاً در مورد افراد تصمیم بگیرید.
  3. افراد مختلف از مدیر خود انتظار دارند که نقش‌های مختلفی را برای آنها ایفا کند. نقش پدر، نقش تایید کننده، حامی، قوت قلب دهنده.
  4. هم قاطعیت داشته باشید هم انعطاف پذیر باشید.
  5. ضرورتی ندارد همه اعضای گروه از شما خوششان بیاید ولی همه آنها باید کار کردن برای شما را دوست داشته باشند.
  6. هر مشوق اثر خاص خودش را دارد. مثل تشکر و قدردانی، پول نقد، ارائه خدمات بهداشتی، مزایای جانبی اعضای خانواده.
  7. اگر خبرهای ناخوشایند را به شیوه صحیح به افراد بدهید به انگیزه آنها لطمه‌ای وارد نخواهد شد.
  8. اجازه ندهید کارمندان صرفاً به خاطر انجام وظایف معمول خود از شما انتظار تشویق داشته باشند.
  9. کارمندان را به سه قسمت تقسیم کنید و کل جایزه را به قسمت اول و دوم و سوم بدهید تا بتوانید به همه آنها پاداش بدهید.
  10. بلندپروازی مایه پیشرفت است. همیشه افراد را به بلند پروازی تشویق کنید.
  11. به محض مواجهه با افراد مشکل آفرین با آنها برخورد کنید.
  12. معمولاً مشکل اصلی گیر افتادن افراد خوب در یک سیستم بد است و نه برعک
  13. برای صحبت در مورد عملکرد افراد منتظر ارزیابی سالانه نباشید.
  14. درباره مشکلات کاری با کارکنان صحبت کنید تا از تشدید آن  جلوگیری شود.
  15. معمولا مصاحبه شونده مطابق انتظار شما به سوال‌ها پاسخ نمی‌دهد اگر مصاحبه شونده سعی داشت بحث را احساسی کند نسبت به این کار او بی‌اعتنا باشید و خونسری خود را حفظ کنید.
  16. گرچه شما در وهله اول مسئول کار آنها هستید ولی در عین حال باید به فکر خود آنها هم باشید.
  17. خبرهای بد و ناگوار خیلی زود پخش می‌شوند بنابراین هرچه سریعتر خودتان آن را اعلام کنید.
  18. میز کار شما مانعی در برقراری ارتباط است از پشت میز دور شوید.
  19. اگر اشتباهی رخ داد به دنبال مقصر نگردید‌.
  20. ممکن است بی‌انگیزگی ناشی از فشارهای عصبی، مشکلات عاطفی یا بیماری‌های جسمی باشد.
  21. از کارمندانتان بخواهید که آنها نیز شما را ارزیابی کنند و از این فرصت برای بهسازی فردی خود استفاده کنید.
  22. تک تک کارمندان منبع سرشاری از ایده‌ها و نظرات مختلف هستند.
  23. نظام پرداخت ایده‌آل نظامی است که در آن حقوق و دستمزد متناسب با کار فرد باشد.
  24. هر فرد باید در شغل مورد علاقه خود مشغول به کار شود تا از انجام آن راضی باشد.
  25. قبل از هر چیز نقش هر شغل و رابطه آن با کل کار را به دقت روشن کنید.
  26. انجام هر شغل به مهارت‌ها ویژگی‌ها و دانش خاص و نیز آشنایی به قوانین آن شغل نیاز دارد.
  27. دو عامل مهم ایجاد انگیزه در افراد متخصص کسب موفقیت و قدردانی است.
  • سجّاد رحیمی مدیسه

کتاب خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4