بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی

بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی، یکی از مقالات کاربردی و اجرایی بسیار عالی بود که در سال 1399 در نشریۀ مدیریت تبلیغات و فروش(رهیافتی در مدیریت بازرگانی سابق) به چاپ رسید.

مقاله سجاد رحیمی مدیسه با موضوع بررسی کاربرد اینستاگرام در افزایش فروش محصولات تولیدی در نشریه مدیریت تبلیغات و فروش

خدا را شاکرم که این توفیق و موفقیت رو نصیب بنده و همکاران نویسندۀ این مقاله کرد تا إن‌شالله گامی باشه برای ارتقای رویکردهای علمی به بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی.

مطالب مرتبط:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».

این وب‌گاه در سامانه‌ی پنجره واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ثبت شده است.
کد شامد:
1-1-776258-64-0-4
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان