سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

دوره دادزنی های بازار کتاب تمام شده است. کتاب خوان و کتاب باز که باشی، دقیقا می‌دانی انتشارات مورد علاقه ات کجای نمایشگاه است، کدام سالن در کدام راهرو، همان جای همیشگی مثل هر سال.

می داند از کدام در وارد نمایشگاه شود، می داند کدام سالن و به کدام راهرو برود، می داند کتابی که منتظرش است روز چندم با حضور نویسنده اش رونمایی و امضا می شود، می داند انتشاراتی که کتابهایش را همیشه از آنجا می خرد، کجای نمایشگاه غرفه دارد، شبکه های اجتماعی اختصاصی ناشر همه آنچه را که در نمایشگاه کتاب قرار است رخ دهد، از چند روز زودتر به مخاطبانش اطلاع رسانی کرده است، دیگر دوره نقشه نمایشگاهی و دادزنی های بازار کتاب تمام شده است.

وعده می کنند، مسیر مشخص می کنند، تور می گذارند، اصلا با هم سر راهروی منتهی به غرفه قرار می گذراند، سی و چهار دوره از نمایشگاه کتاب می گذرد، مخاطب حرفه ای شده، راه بلد هم نمی خواهد، سر غرفه که می رسند، هر دو طرف به خوبی همدیگر را می شناسند، هم ناشر هم مخاطب. بدون هیچ مقدمه ماجرای خرید کتاب شروع می شود.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

روزنوشته‌های آموزنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».