اینکه یک استاد دانشگاه(فارغ از رتبه و جایگاه دانشگاهی که در اون کار میکنه.) چه روشی رو برای تولید محتوا بکار میگیره، زیاد اهمیت نداره.
نکتۀ پراهمیت، اثربخشی محتواهایی تولید شده توسط یک استاد دانشگاه برای جامعۀ هدف و یا دغدغههای خود اون شخص هست.
اینکه بستر تولید محتوا سایت/وبلاگ/صفحۀ شبکۀ اجتماعی باشه یک مسأله هست؛ و اینکه محتوایی که در اون بستر قرار میگیره قرار هست به چه دستاوردی برسه، یک مسأله دیگر و البته مهمتر.
من تصور میکنم یک استاد دانشگاه با هر روشی که داره بازاریابی محتوایی انجام میده، نباید فراموش کنه که مخاطب کم حوصله هست و شلوغی محتوا، اون رو فراری میده.
مخاطب محتواهای یک استاد دانشگاه، دنبال رفع مسائل و نیازهاش به بهترین شکل ممکن و کمترین هزینه هست. سایت یا وبلاگی شلوغ و پر از لینکهای متعدد، اصلاً همراستا با این نیازمندی مخاطب(مشتری محتوا) نیست.
سلام و درود به شما آقای مدیسه عزیز.
بله شفافیت متن و آسودگی مخاطب هنگام مطالعه حیلی اهمیت داره متاسفانه مغلق نویسی، باعث خستگی مخاطب هدف میشه.