سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

انسان وقتی به گذشتۀ خودش نگاه می‌کند، دستاوردهایش را هم مرور می‌کند.

این که چه چیزهایی را خلق کرد و چه چیزهایی را به این دنیا اضافه کرد؛ آیا باعث تأثیرگذاری بر زندگی انسان‌های دیگر به شکل مثبت شد؟ آیا توانست حال خوب و لبخندی را بر لب دیگران بنشاند؟

نشریۀ هم‌اتاقی دانشگاه لرستان، یکی از دستاوردهایی هست که تا زمان حیاتم همیشه به آن عشق می‌ورزم و دوستش دارم و خواهم داشت.

نشریه‌ای که با عشق برای همۀ کارها و هماهنگی‌هایش می‌دویدم؛ از تفریح و استراحت خوابگاهم می‌زدم و با عشق، آن را با کمک اسپانسرهایش به دست دانشجویان می‌رساندم.

هیچ وقت روزی را که نخستین شمارۀ تحت مدیرمسئولی‌ام منتشر شد را فراموش نمی‌کنم: حس تولد پدری که اولین فرزندش به دنیا آمده بود. در پوست خودم نمی‌گنجیدم.

نشریۀ هم اتاقی دانشگاه لرستان+ نشریه هم اتاقی دانشگاه لرستان + سجاد رحیمی مدیسه

الآن که این یادداشت را می‌نویسم، نمی‌دانم این نشریه کجاست و آیا هنوز منتشر می‌شود یا نه؛ نمی‌دانم بعد از من چند مدیرمسئول آمدند و رفتند؛ و نمی‌دانم آیا نشریۀ دیگری با این نام در جای دیگری از کشور عزیزم منتشر می‌شود یا خیر.

اما خوب می‌دانم و اطمینان دارم با همین نشریه توانستم لبخند را بر لبان خیلی هم هم‌سن و سال‌هایم در آن دوران بنشانم. خیلی چیزها یاد گرفتم؛ با انسان‌های ارزشمندی آشنا شدم که بزرگترین آن، استاد ارجمند مهدی امید، مسئول دفتر نشریات آن زمان در دانشگاه بود.

اما نکتۀ مهم‌تر بعد از مرور خاطرات برای همۀ ما به باور من باید این باشد: هم‌اکنون در کجا هستم و چه دستاورد ماندگار دیگری را می‌توانم خلق کنم؟

این خیلی عالیست که خاطرت خوب داشته باشیم و از مرورشان لذت ببریم؛ اما گذشته به هر حال تمام شده است.

ما الآن همین جایی هستیم که می‌بینیم و حس می‌کنیم؛ شرایط را درک می‌کنیم و آینده هم مد نظرمان است.

من تصور می‌کنم اینجا قدرت تفکر و آینده‌نگری بسیار اهمیت دارد؛ چرا که باعث می‌شود ادامۀ مسیر را به گونه‌ای طی کنیم که در نهایت، دستاوردهایمان حتی بعد از مرگ نیز بتواند اثرگذار باشد و اثرگذار بماند.

  • سجّاد رحیمی مدیسه

روزنوشته‌های آموزنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».