پنجاه اشتباه بزرگ در بازاریابی اطلاعات یکی از بهترین کتابهایی هست که اخیراً مطالعه کردم و آن را میتوانم توصیه کنم. کتابی که بسیاری از مسیرهای رفته در حوزۀ بازاریابی محتوایی را نشان میدهد و دقیق و ساده، ارزیابی و مورد تحلیل قرار میدهد.
بسیاری مواقع صاحبان کسب و کار و مدیران فکر میکنند همۀ کارها را خودشان میتوانند انجام دهند؛ در حالی که منابع و زمان محدود، چنین اجازهای را به هیچ فردی نمیدهد که بخواهد همۀ چیزها، راهها و تجربیات را دوباره کسب کند.
ما در هر فضا و فعالیتی که هستیم، یا باید چرخ را دوباره اختراع کنیم؛ یا کتابهای مناسب و مفید را در یک سیر منطقی و با برنامه مطالعه نماییم؛ و یا اینکه از متخصص آن حوزه کمک حرفهای بگیریم.
در دنیای پرشتاب امروز، این اطلاعات است که هر انسان یا یک سیستم را به جلو حرکت میدهد و کمبود در این زمینه، سبب توقف و ایجاد هزینههای پیدا و پنهان فراوانی میشود.