سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سجاد رحیمی مدیسه

نویسندگی|تولید محتوا|کپی‌رایتینگ

سلام خوش آمدید

سودمندی برای دیگران و کمک به بهبود زندگی آن‌ها فقط یک شعار نیست، بلکه مهم‌ترین گام برای توسعه برند شخصی ماندگار است؛ بنابراین بهتر است بهترین آموخته‌هایمان را در طبق اخلاص بگذاریم و عرضه کنیم.

امساک در ارائه چیزهای ارزشمندی که داریم، به این امید که فقط در انحصار خودمان باشند راه به جایی نمی‌برد.

تنها با عرضه‌ی ایده‌ها در دنیای واقعی است که می‌توانیم ارزش واقعی آن‌ها را بسنجیم. گشاده‌دست‌بودن در تولید محتوای متنی می‌تواند برند شخصی ما را با سرعت و کیفیت بیشتری توسعه دهد.

یک متخصص را در نظر بگیرید؛ مثلاً یک مدرس زبان انگلیسی. برندسازی شخصی چطور می‌تواند به این شخص کمک کند که در بین سایرین متمایزتر باشد و بهتر در ذهن مخاطبان بماند؟ این خیلی اهمیت دارد؛ خصوصاً در شرایط شلوغ و پررقابت امروز؛ برندسازی شخصی یعنی تمایز ارزشمند. تمایزی که باعث می‌شود متخصص بهتر دیده شود و در نتیجه درخواست بیشتری سمت او روانه شود و این یعنی قدرت و امکان چانه‌زنی بیشتر؛ یعنی قیمت بهتر؛ فروش بهتر و جایگاه بهتر در بازار؛ به شکل عامیانه: کاسبی عالی! البته شرافتمندانه و با صداقت و خلق ارزش که خودش بهترین تبلیغ خودش باشد. برندسازی شخصی یعنی یک دارایی معنوی ناملموس که هر روز با توجه یک متخصص، بزرگ و بزرگتر می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سجاد رحیمی مدیسه

امام علی علیه‌السلام: خردهاى دانشمندان، در نوک قلم‌هایشان است.
امام صادق علیه السلام: دل، به نوشتن آرام مى‌گیرد.
با نویسندگی و تولید محتوای ارزشمند می‌توان به موفقیت رسید.
به یاد داشته باشیم: «کوشیدن نیازمند اطمینان از نتیجه نیست».