سجّاد رحیمی مدیسه

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: اگرکسی حتی یک برگه علمی از او در دنیا باقی بماند، در روز قیامت همان برگه حایل او در مقابل آتش جهنم خواهد بود.
اینجا مکانی است برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در حوزه تخصصی مدیریت یاد می‌گیرم و به دیگران آموزش می‌دهم.
در صورت داشتن سؤال و یا نیاز به کمک، با من تماس بگیرید.

مدیریت برند برای محصولات و کالاهای ایرانی

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ب.ظ
بسیاری از فعالان کسب‌وکار و اقتصاد دغدغۀ برندسازی برای محصول و یا خدمات خود دارند.
در سال‌های اخیر نیز مدیران و نیز برخی مسئولان وزارت امور خارجه از لزوم "برندسازی" برای محصولات و کالاهای ایرانی سخن می‌گویند؛ اما چرا محصولات/خدمات ایرانی در بازارهای بین‌المللی هنوز به آنچه که باید نرسیده‌اند؟
من تصور می‌کنم مفهوم برندسازی و برندینگ باید مجدداً بازتعریف شود تا بتوانیم محصولات ایرانی را از مسیری با کمترین هزینه به بازارهای جهانی معرفی کنیم که إن‌شاءالله در آینده بیشتر در این باره خواهم نوشت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۶
سجّاد رحیمی مدیسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">